Οι έξι αρμονίες και οι οκτώ μέθοδοι μάχης 六合八法 (Liù hé bā fǎ)
Ένα από τα πιο διάσημα έργα ζωγραφικής της μονής Σαολίν, είναι αυτό που βρίσκεται στην αίθουσα Μπάι Γι 白衣殿 (Bái yī diàn) "Η λευκή αίθουσα των μανδυών", να απεικονίζει σκηνές από την καθημερινή εξάσκηση των μοναχών στο άοπλο πολεμικό Κουνγκ Φου σε 16 ζευγάρια. Παρότι αυτή η τοιχογραφία απεικονίζει βασικές πολεμικές τεχνικές του μοναστηριού, πολύ λίγοι ξέρουν ότι αυτό το είδος πάλης των Σαολίν, λέγεται Λιού Χο Μπα Φα 六合八法 (Liù hé bā fǎ) "Οι έξι αρμονίες και οι οκτώ μέθοδοι μάχης".
Η τοιχογραφία αυτή δημιουργήθηκε στην διάρκεια της δυναστείας Τσινγκ 清朝 (Qīng cháo 1644 - 1911) και παρουσιάζει ένα ιστορικό γεγονός με πραγματικά πρόσωπα μοναχών Σαολίν. Στο κέντρο της τοιχογραφίας απεικονίζεται ο θρυλικός μοναχός Τσαν Τζου 湛举 (Zhàn jǔ), να εξασκεί τη μορφή Λιού Χο Μπα Φα. Ο δάσκαλος Τσαν Τζού είχε ειδικευτεί στη μορφή Λιού Χο Τσουάν 六合拳 (Liù hé quán) "Η γροθιά των έξι αρμονιών" και στη μορφή Λιού Χο Μπα Φα.
Ο αξιότιμος Τσαν Τζου είχε μεγάλη συνεισφορά στην ανάπτυξη του Σαολίν Ου Κουνγκ κατά τη διάρκεια της γενιάς του. Ένα από τα έργα του περιλάμβαναν την εργασία Λιού Χο Τσουάν Που 六合拳谱 (Liù hé quán pǔ) "Εγχειρίδιο της γροθιάς των έξι αρμονιών".
Πολλοί συγχέουν το Σαολίν Λιού Χο Μπα Φα με το Λιού Χο Μπα Φα των Ταοϊστών μοναχών το οποίο είναι λάθος γιατί είναι εντελώς διαφορετικά και πρόκειται για απλή συνωνυμία. Από τα αρχαία χρόνια που δημιουργήθηκε αυτό το σύστημα μάχης Σαολίν, ονομάστηκε Λιού Χο 六合 "Οι έξι κατευθύνσεις του σύμπαντος", Μπα 八 "Οχτώ ή βίαιο άνοιγμα", Φα 法 "Ντάρμα" (μέθοδος στην βουδιστική παράδοση).
Παρολαυτά, σχεδόν όλοι το καλούν ως "Οι έξι αρμονίες και οκτώ μέθοδοι πάλης" που βέβαια δεν είναι λάθος. Αυτό το είδος πάλης διδασκόταν μόνο σε μοναχούς υψηλού επιπέδου και αυτός είναι ο βασικός λόγος που αυτό το μοναδικό σύστημα είναι σχεδόν άγνωστο σήμερα στο ευρύ κοινό.
Οι κινήσεις σε συνδυασμό με την επίτευξη κενότητας.
Οι τεχνικές των οκτώ μεθόδων: